Kryssning

Heeey :D idag är det kryssning woooho! är med sanna nu, håller på att packa, är fett stressad och bakis.. men det blir väl bättre lite senare när man kommer på båten. olivia ska inte med längre så det blir jag och linda i hytten ;) men kommer va fler man känner så det blir kul iaf! igår var jag och sanna med några gamla kompisar, det va najs. vi chillade hemma hos en av dom, drack lite o så. vi åkte hem senare vid 3 på natten, det va kaaos! vi väntade i typ 40 min på bussen sen när den kom åkte vi till tc och fick gå hela vägen till slussen, tog ett tag men vi lyssnade på musik o gick o sjöng, när vi va framme åt vi lite sen åkte vi tuben hem o decka. riktigt komisk kväll :p idag har vi bara chillat, ätit frukost o så. men nu måste jag packa klart, see ya på båten ni som ska åka :D love









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0