Min älskade Charlize

Här är en bild på mig och Charlize först gången vi träffades, det va ett tag sen, nu blir hon större och större, börjar prata mer och mer, världens sötaste! jag älskar henne så mycket och hennes mamma katja, jag är deras pinja (som charlize kallar mig). hon har hittat på sitt eget smeknamn till mig och det är så roligt för nu känner hon igen mig på bilder, hon pekar och säger pinja pinja. blir så glad :) pratade med henne i telefon igår och hon ba: hej pinja, hur mår du? ååh älskling, blev helt varm i hela kroppen. älskar er 2 så mycket! ni är familj för mig! challe balle min lilla afrobaby, big love <3


Kommentarer
Postat av: katja

ååååååååååå, du är såååååå gullig, vi älskar dig också och räknar dig som en familjmedlem!!!! tur att vi träffades!!!!

2010-11-22 @ 14:23:02
Postat av: Samantha

Man blir tårögd haha gud vad gulligt! :')

faaan vad söööt hon är!

2010-11-22 @ 23:39:04
URL: http://whiteandblack.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0