MJ the king of pop <3

Har hört Michael jacksons låtar på radion hela dan, idag verkar hela sverige lyssna på honom. men man får aldrig nog, man tröttnar aldrig på hans låtar. han är bääääst! så jag tänkte bjuda på några favoriter jag har. får rysningar när jag hör honom sjunga, underbar röst och underbara texter, helt perfekt. blir så ledsen när jag hör honom, då tänker jag bara på att han inte finns längre och hur mycket jag hade velat se hans sista uppträdande. han va en underbar person, med mycket personlighet och mycket kärlek och världens bästa artist sen han va liten. mycket kärlek till dig MJ, du kommer alltid vara the king of pop! Rest in peace <3




















Sååå vacker i sista videon, har aldrig sett någon finare än honom!


Kommentarer
Postat av: Elin Toreborg [foto]

Fin blogg! :)

2010-11-27 @ 18:57:03
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Första artisten som fick mig börja dansa och fick mig börja gilla musik like hell. Den dagen jag fick höra hemska nyheten så dog en del av mig i själen.... MJ kommer och alltid vara den best ever artisten peace1



mvh manu

2011-01-02 @ 21:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0