Movie night

heey läsare :) hur mår ni? har varit chill i 2 dagar nu. jag och sanna va i stan igår, gick runt några timmar i affärer och köpte lite kläder o så. jag köpte 2 fina tröjor och ett par nya sneakers som jag är helt kär i, mådde så bra när jag hade köpt dom. har lagt in en bild så ni kan se dom, kommentera gärna om vad ni tycker om dom. iaf, när vi hade shoppat klart gick vi till cafe 60 och fikade. vi satt där några timmar och pratade om massa saker, jätte mysigt. sen efter åkte vi hem till mig och kollade på film, den hette the blind side, jätte bra film. den måste ni se :) sen sov sanna här. idag har vi bara chillat hos mig, sen va vi ute med sannas hundar på en promenad. nu har vi varit o köpt chips och lite annat gott o ska snart kolla på filmer, först im a legend och sen case 39, lite läskigt ;) men det är mysigt! byyye, love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0