Nyklippt!

Heey :) allt bra med er? jag är jätte trött, har precis kommit hem från fruängen där jag och sanna va o klippte oss. vi va där i flera timmar, satt o pratade med mina frisör nettan som jag har haft sen jag va liten, hon är så duktig och trevlig. hon klipper alltid exakt som man vill ha :) nu känns det helt friskt! så skönt! ska färga det igen snart också, det börjar bli utväxt. jag hade ingen skola igen, min ända lektion va inställd så jag va hemma, blev väckt av sanna som kom hit vid 10 imorse, hon hade inte gått till sin praktik så vi chillade här, sen gick vi till min mamma där jag skulle hämta pengar så åt vi tacos där och sen satt vi o prata lite. vi åkte direkt till fruängen därifrån o nu är jag hemma. har skola imorgon så ska plocka fram kläder till imorgon, ställa klockan o sova. börjar tidigt tror jag.. så gonatt på er! love

Kommentarer
Postat av: julclaude

sv: hej sötnos, vi lever hehe ^^

åh förlåt har inte postat än de har flyttat där man postat lite långt härifrån men imon ska jag hämta ett paket och ska passa på posta du får det i veckan ;)



Kram

2010-11-08 @ 23:25:17
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0