Nytt i garderoben

Heeey på er :) hur mår ni? jag är såå trött, ska skriva i bloggen sen ska jag lägga mig och läsa en bok från skolan.. skittråkig men jag måste :p gjorde nationella muntliga idag i svenskan, det gick helt okey. va inte helt förberedd eftersom jag gjorde allt igår, men hon sa iaf att det gick bra så jag är nöjd. jag pratade om skillnaden mellan kvinnors och mäns språk :) intressant! va en slapp dag idag i skolan och efter så åkte jag med emma hem en snabbis i blackeberg sen åkte vi till stan och mötte sofia och feli, vi gick runt o kollade lite i affärer sen mötte jag sanna, vi gick också runt i flera timmar, letade efter vintarjackor, men det finns fan ingenting :O helt sjukt! i det land där dom kallaste vintrarna finns, finns inge vinterjackor.. ah du, detta system är fucked up! vi hittade iaf lika kläder på bikbok där vi fastnade typ en timme, jag köpte 2 jätte fina tröjor, ska visa :) vi åt på kungshallarna också, sååå gott! vi åt kentuckyfried chicken, mmmm! när vi va klara åka vi hem o nu har jag precis duschat. ska chilla lite med familjen sen sova. godnatt! love




En kort topp från BIKBOK, 199 kr
En body från BIKBOK, 199 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0