Old memories never dies!

Heeeellu folket :) vad händer för er ikväll? jag ska vara med sanna, vi ska åka och träffa lite gamla kompisar, ska bli sååå kul! nu håller vi på o duschar o så, sen ska vi laga mat, kyckling wook, sen fixa oss klart o åka :)  vi har bara chillat idag också, va ute med sannas hundar för en stund sen och så har vi suttit hemma hos mig och lyssnar på massa gamla låter och tagit upp minnen, alltid lika kul :) jag och sanna har 10000 galna minnen tillsammans. hon kommer alltid vara min bästa vän! menmen ikväll blir det najs :D pallar inte sitta hemma längre! och imorgon är det kryssning, ska bli såå kul :D ska dela hytt med linda och olivia mina älskling, va ett tag sen jag träffa dom, sen ska emma, sofia och dom åka med :) massa, massa, massa man känner ska åka, kommer bli galet! det är ju fullbokat också, över 3000 pers ska åka! ooouf :D men jag skriver mer om morgondagen imorgon. ha en bra kväll! love

Kommentarer
Postat av: evy

vart åkte du och sanna nånstans? hade ni det roligt? vilka var ni med? vad är de för kryssning? nice blogg btw! :)

2010-11-03 @ 00:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0