Pinja!!

Heey :) nu är jag hemma från dansen, det va sååå roligt idag! vi hade en annan danslärare, en kille, han va fett duktig! man lärde sig jätte mycket :) verkligen jätte kul! innan dansen va jag i skolan, va helt seg hela dagen efter att jag tog en insomningstablett igår, inte kul.. efter skolan så träffade jag lilla charlize och hennes mamma, hon bjöd på middag i liljeholms gallerian sen fikade vi. det va jätte mysigt :) charlize har blivit så stor o busig, hon pratar jätte mycket och sjunger sin favvolåt, waka waka eeeh eehh! fett söt! hon har börjat ropa på mig också, men hon kan inte säga martina så hon säger pinja :) hon ba: pinja titta titta! min lilla prinsessa <3 när jag hade varit med dom ett tag så åkte jag till tc och mötte olivia på wayne coffee där vi satt o prata lite sen åkte vi till dansen. efter dansen så köpte vi en ben n jerrys och satte oss på donken o åt lite, fan va gott det va! helt onyttiga efter dansen. måste sluta asså! nu är jag iaf hemma, ska sova! godnatt :) love


Min och olivias mat efter dansen:

Kommentarer
Postat av: julclaude

mums ;)

2010-11-12 @ 11:07:28
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: ♫♪ Sandra T

mums med cheeseburgare och bj :D

2010-11-12 @ 17:37:07
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0