Shake shake shake

Haaade gaaalet kul igår, va först på nivå med emma, drack lite sen åka vi till denbow i skanstull, dom hade öppnat upp så det va tre dansgolv med olika musikstilar. vi va på den med hiphop, rnb och dancehall, riktigt skön musik! när vi kom dit så mötte vi upp alla dom andra, elin som fyllde år, roy, lloyd, tefo, kuddz, sam o många många fler. olika kom lite senare också :) va så kul o dansa med henne igen, va länge sen! girl i wanna see u smile! vi dansade hela kvällen och träffade massa man kände. det va fett kul :) mycket äckliga killar fanns det, som på alla stället, jag säger inte något specifikt vad dom kommer ifrån o så, men dom är inte najs o dom kommer fram o tror att man vill dansa med dom, noooo way! det är så kul o dissa killar ;) mohaha! jaa men iaf, det var en lyckad kväll förutom att jag inte hade nån kamera, jag hade min kamera men jag glömde mitt minneskort hemma så jag va besviken och alla andra ocksåå.. men vi gjorde det bästa av saken o tog mingelbilder där och med andra kompisar kameror. uush hatar när jag inte har min kamera med mig :( hihi fick massa snälla kommentarer om min tunika jag hade på mig igår från tjejer som tyckte den va jätte fin och att dom ska köpa en likadan. kul :D jag älskar den! luftig och fin, passar perfekt när man ska ut o dansa! jag hoppas att ni hade det lika gött som jag! nu ska jag duscha och göra mig i ordning för jag ska nämligen till älskade IKEA med mamma och stefan och kolla på lite saker till mig! love








Fler bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Yasher

Din kompis känner jag igen men var och hur vet jag inte :P / Må Bäst

2010-11-30 @ 22:49:47
URL: http://yasher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0