Simmat!

Hellu everybody! är just nu hemma, chillar med familjen framför tvn, myspys! idag har jag varit i skolan, pluggat lite och sen åkte jag och träffade min kompis feddy och vid halv 5 mötte jag sandra i hökarängen, vi åkte till farsta och gick till farsta badet där vi simmade ett tag tills vi blev trötta sen badade vi i bubbelpoolen och sist satte vi oss i bastun med ansiktsmask på. hur skönt som helst! man kände sig som en ny människa, fräsh och inte ont i kroppen. man kände ju sig som en gamling när man simmade runt där blev alla gamla människor, men vad ska man göra? det är jätte bra träning och jag behöver det för min rygg. kändes jätte skönt och vi ska iaf simma 1 gång i veckan :) efter åt jag en macka och en yoghurt på cafét sen åkte vi hem. jag är så trött så kommer nog sova bra ikväll. mamma sa att jag somnade snabbt igår och sov som en liten bebis, jag kom över på hennes sida av sängen så hon höll på att ramla ner haha! men nu ska jag chilla vidare med familjen. godnatt, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0