Sjuuuk

Yees jag blev smittad av lilla qellie idag i skolan så jag ligger hemma med feber och hostar, mår skit :/ började må dåligt idag i skolan, fick ont i hela kroppen och va helt seg. vi kollade på film i skolan, slumdog millionare så det va chill, efter så va jag, emma, david, qellie och therese på studentmöte på 2 grabbar och kök där vi ska ha våran skiva. det va fler skolor där som va o lyssna på folk som snackade om lagar och regler angående alkohol o sånt. efter mötte jag sanna, vi gick till waynes coffee och tog varsin varm choklad, det va jätte gott! efter åkte vi hem. jag har tagit ett varmt bad och sen legat o vilat i sängen med massa täcken och druckit te. mysmys! men inte kul o va sjuk, jag som har massa planer för helgen.. så många som fyller år.. måste bli frisk så ska vara hemma imorgon o vila. yes that was all! ska sova snart, godnatt! love


Så ser jag ut nu, sjuklingen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0