Skön helg att minnas

Heey folk! hur har eran söndag varit hittills? det känns som klockan är fett mycket, det är så möörkt. men den är bara 5 typ. idag har jag bara chillat med familjen, gick inte till jobbet idag, vi har kollat på film, farsan, den va fett bra, sen har vi gjort fruktsallad och nyss ätit kyckling, ris och currysås, sååååå gott! åt som en gam :p är fett seg men ska väl typ plugga eller nått nu sen ska vi kolla på fler filmer lite senare och om en stund ska vi till tvättstugan o tvätta. igår va vi ute ett gäng och firade roy, först va jag, emma, roy, lloyd, brian, michelle och nathalie på nivå och drack lite sen åkte vi vidare till hötorget o gick till spotlight där vi mötte upp fler kompisar. det kom mycket folk under kvällen och det va fett kul! musiken va bra, det va skönt folk där, alla dansade o hade kul o senare blev det danstävling och min vän feddy äääääääääägde dansgovlet, ooouf! men alla va jätte duktiga :) det va en riktigt lyckad kväll att minnas. vi gick därifrån när dom stängde o jag åkte hem o sov. helt sjukt jag somnade direkt! kommer inte ens ihåg att jag la mig i sängen. haha fett skönt :p sov till typ 12 då kom min katt o väckte mig och mamma. ska lägga upp lite bilder nu från helgen, enjooy! love












































Kommentarer
Postat av: julclaude

sv: jaa hon skulle liksom ändå inte förstå men på hennes 1 årsdag ska vi ha en medel stor fest :)

Kram

2010-11-21 @ 16:56:42
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: Ida

funkar din blogg.se som det ska, kommer du in på bloggar osv? :) min funkar knappt :( jag kom in på din men knappt någon annan. :/ funkar det att gå in på min blogg?

2010-11-21 @ 17:24:50
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0