Skriva en bok?

Heeey :) sitter just nu med familjen o kollar på finalen i biggest loser, nu får vi se vem som vinner. alla har verkligen gott ner sååååå himla mycket, det är sjukt, vissa ser ut som pinnar nu.. blev fett chockad.. fett duktiga! ikväll blir det chillkväll, är så seeg. va i skolan idag, hade franska lektion det gick bra gjorde ett litet läxförhör och sen slutade jag för dagen men jag stannade kvar o pluggade i 2 timmar, gjorde klart 2 uppgifter. chillade med emma ett tag i skolan också sen gick vi o åt kebab. åkte hem efter och tog en lååång, skön dusch :) pratade med mamma förut också om att jag kanske ska skriva en bok, jag har tänkt på det förut och det skulle va så kul o göra det, för mig och för andra. vill skriva om mina förhållande o så, vad jag har gått igenom och vad jag har lärt mig och dom som läser boken ska bli starkare som personer. men ska tänka lite till för det är såå mycket arbete. vad tycker ni? ska jag skriva en bok? skulle ni läsa den? love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0