Stretching

Jag har sååå ont i hela kroppen, mest i benen, har träningsvärk från dansen igår.. :/ min kropp blir chockad varje gång jag dansar eftersom jag bara dansar 1 gång i veckan. jag stretchar alltid eftet men ibland får jag träningsverk iaf.. men nu har jag tagit en lång dusch och värmt upp kroppen och stretchat nu ett tag på lite olika sätt. det känns lite bättre, tog en voltaren tablett också.. hoppas jag blir bättre till kvällen! ska börja fixa mig snart till kvällen sen ska jag möta emma o gå till privilege sen blir det hem o sova, ska ju jobba imorgon. love


Några tips på stretching:


Kommentarer
Postat av: julclaude

härliga tips ju :)



sv: tack snygging, hon tackar :D



Kram

2010-11-19 @ 19:12:00
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0