Suunday after work

Heeeey min älskade läsare. nu är jag hemma från jobbet, åååh va bra det känns att säga så "efter jobbet".. hihi (a) har jobbat 2 dar nu på mitt nya jobb, cafét i skrapan och jag trivs jätte bra! idag var det mycket lättare och roligare när man kunde göra mer och hade lärt känna dom andra bättre. jag fick stå mycket i kassan idag och det kändes bra för man fick bättre kontakt med gästerna, men det va lite svårt för man måste räkna ut vad dom ska ha tillbaka o jag suger på matte :( menmen lär väll mig.. annars så gjorde jag sallader, gick runt och plockade brickor, lärde mig att göra kaffe på kaffemaskinen o så. åt plättar till lunch det va jätte gott sen åt jag en kladdkaka med grädde och drack en latte som jag hade gjort själv, mmmmm ;) det är så roligt för det är jätte mycket barnfamiljer som kommer dit o fikar o det är massa barn och bebisar överallt. så söta! men iaf, nu är jag hemma, fick ta med mig några mackor hem, dom är sååå goda! dom slänger dom annars.. ska chilla lite nu, planera för imorgon, ska på en intervju som barnvakt efter skolan, har lite plugg också, sen kanske jag ska träffa sanna en stund. farsdag idag också, grattis farsan! love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0