Typ fått jobb!

Heeey :D asså fyfan vilket väder, värsta snöstormen! har varit ute rätt mycket idag blev så arg, hade parply och höll på att flyga iväg.. ush hatar sverige! va iaf i skolan idag på utvecklingssamtal, sanna följde med mig. det gick bra, vi pratade om mina betyg och det går bra för mig förutom att jag har 2 igvarningar, men dom ska jag fixa. men kanske behöva plugga lite efter jag har tagit studenten också, men världen går inte under för det, bättre att man fixar det ist, annars kommer man ångra sig sen! efter utvecklingssamtalet åkte jag och sanna till stan, hon skulle fixa en sak på sin praktik sen åt vi på max, efter köpte sanna hårfärg sen åkte vi hem. nu är jag hemma, sitter o dricker te, är helt iskall... ska väl ta en bad sen o försöka bli frisk. ska plugga också, sen kommer sanna hit lite senare. har precis pratat med en killkompis om att jag ska få ett jobb där han jobbar, det är på cafét i skrapan, jätte mysigt :) ska få en helgjobb där, är helt överlycklig! café som är mitt typ drömjobb förutom barn! kommer bli så kul om jag verkligen får jobbet spikat, ska dit imorgon på intervju :D livet är lite bra ändå! tack gud! men nu ska jag fixa lite nya låtar och sen plugga. love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!



2010-11-09 @ 15:50:55
Postat av: martina

tack!

2010-11-09 @ 16:07:34
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: julclaude

vad kul med jobb, hoppas du får det spikat.. lycka till =)



sv: jaaha okej, min bror åkte ifall till stan i detta oväder så han passa på posta också ;)

annars vad händer idag?



Kram

2010-11-09 @ 16:10:20
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0