Catfight!!

Heey alla fina människor :) hur mår ni idag? jag ska bara ta det lugnt hemma idag, chillkväll. är så trött o bakis så pallar inte lyfta min rumpa nånstans. har ätit fyllemat och kollat på film, ska kolla på en annan snart. igår var den rikigt kul kväll. var ute med mina tjejer :) vi va först på dovas i fridhemsplan, drack, pratade, skrattade o tog kort. dom hade en jätte cool shot med turkiskpeppar smak, det va helt glittrig! hehe men iaf, vi satt där några timmar sen åkte vi till hötorget o gick till privilege. det va ganska mycket folk när vi kom men det blev fler o fler under kvällen. vi dansade o hade fett kul! allt va bra, tills... jag och emma ska på toa, vi står först i kön och en tjej tränger sig före oss. vi ba: vad håller du på med? ställ dig i kö, vi är först! hon ba: men jag mår dåligt. vi ba: vi med, vad? ställ dig i kö! sen går hennes kompis förbi och säger att hon ska ta ut henne därifrån, men dom står kvar iaf så vi ba: asså ni kommer ändå inte före för vi är först. och ena tjejen ba: men jag bryr mig inte! o så börja hon kalla emma för hora och bitch o allting så hemma skriker tillbaka och ger henne en box då tar hon emmas hår och drar i det skithårt och sparker henne över hennes överkropp och jag ba drar i hennes hår och slår henne och skriker att hon ska slappa. då river hennes kompis mig i ansiktet så jag blödde sen sparka jag henne o allt va kaaaaaaaaaooos! sen drog hon i mitt hår så jag satt hela fast, det gjorde sååå ont! sen kom massa killar och putta bort henne och stoppade det. sen ställde vi oss utanför och vi va sååååå jävla arga, asså vilka jävla fittor! dom blev utslängda, men hade vi sett dom igen då hade vi slagit sönder dom! ooouf vi va så arga så vi fick sätta oss i vipbåset och dricka lite med några som jobba där. asså mitt ansikte är fucked up, har rivsår där och på armen. och mitt huvud gjorde såååå ont igår, det va helt svullet. aasså det är aaaaaldrig en tjej som har slagit mig, blev så chooockad! :o fyfan vilka äckliga brudar! iaf, vi blev på bätte hurmör sen och forsatte dansa o hade kul. vi gick typ vid 2, 3 och då gick vi till burger king o åt sen efter åkte jag hem o sov. vaknade kl 3 idag och gick o träffade en kompis, vi chillade i farsta sen åkte jag hem. nu ska jag chilla hemma heeela kvällen fett skönt :) love


Några bilder från igår (fler kommer):
















Rivsåren efter catfighten:




Kommentarer
Postat av: rap cat

fan va tung du är? boxas på klubben

2010-10-16 @ 22:24:22
Postat av: martina

haha tung? va inte dirket kul!

2010-10-16 @ 22:29:31
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0