Cutie

Heey på er :) hur har eran dag varit? min har varit helt okey, har varit i skolan, chillat för det mesta men också jobbat. har varit fett rastlös idag också, vet inte varför :p sen så var en killkompis lilla syster med i skolan idag, fett söt hon va! jag ba: kom! så kom hon o satte sig i mitt knä :) sen fick jag en puss när jag skulle åka hem. när jag kom till hökarängen så gick jag och köpte hårfärg och hårspray så ska väl färga håret idag. är så trött.. vet inte vad jag ska hitta på ikväll, för egentligen känner jag bara för att chilla med nån kompis, kolla på film o såå.. men alla ska typ ut o festa :/ o jag vill ju inte sitta hemma själv.. hmm jobbigt! får se vad jag väljer att göra. vad ska ni göra? :) love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0