Det rullar

Heey på er! om ni läser inlägget om självmordet så kommentera gärna. vill höra vad andra folk tycker också. bortsett från det sorgliga så har min dag varit helt okey :) igår sov sanna här, vi pluggade, kollade på elvis i glada hudik och sen sov vi. jag fick stressa imorse för försov mig, men kom nästan i tid. dagen har varit najs, har pluggat, kollat på filmen american history X, den är så jävla hemsk :( annars har vi bara tagit det lugnt och så hade dom tagit dit en sån där tivolimaskin som man slår på en boxningsboll så hårt man kan. det var för våran ena elevassisten kör kickboxning och han ska snart börja med det i skolan så han tog dit den så alla kunde pröva på typ. det va kul, alla va samlade där hela tiden, killarna skulle impa tills det rann svett och skön musik va på. vi hade spegling idag också, då vi fick berätta vad vi ska göra när vi har gått ut skolan, jag berätta att jag skulle jobba i london 1 år som au pair och sen kanske plugga vidare och sedan resa runt i afrika. då sa min lärare, som är afrikan, han ba: martina här verkar gilla allt som har med afrika att göra, varför är det så? jag ba: det har alltid varit så, gillar mörka killar och sen har jag börjat gillar deras kultur, hur dom lever, hur dom är, deras mat, dans och musik. jag är stolt över att känna så sköna människor och som gör att jag är mig själv :) dom är helt underbara! skämms inte en sekund, jag står för det jag tycker! lite roligt bara att t.o.m min lärare visste :p iaf, efter skolan mötte jag sanna så åkte vi hem tillsammans. hon kommer hit sen efter hon har pluggat o sover här. så skönt att pappa inte är hemma tills på fredag. fick också reda på att min tjejkompis och hennes kille ska kolla på en egen lägenhet i farsta på fredag och ifall dom ska ha den så får jag bo där tills jag ska till london. dom är bäst! love

Kommentarer
Postat av: Kusin Ante

Man mår illa när man läser hur människor uppmanade "Markus" att ta sitt liv. Tanken är äcklig, att det finns sådana människor runt omkring mig VARJE DAG.

För övrigt så rekommenderar jag inte att läsa denna tråd men gör det du känner för och känn dig INTE pressad av mig...https://www.flashback.org/t1322408

2010-10-13 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0