Fira mary :)

Heey nu är jag hemma från skolan och det är freeeedag fett skönt :) har gått bra idag, har chillat med ems som vanligt. vi va i centrum på lunchen och fixade en nytt legg åt mig på nordea sen åt vi på donken. vi slutade kvart i 3 o då åkte jag hem. ska andas lite nu sen ska jag duscha och göra mig iordning till kvällen. ska ut med tjejerna och fira mary som fyllt 18 år :) grattis gumman! ska först föra nånstans sen ska vi till privilege. det är fett najs där faktiskt, bra musik, mycket folk, bra stämning och det bästa är att vi kommer in vip, emma känner nån snubbe som jobbar där så vi får alltid gå före alla i kön ;) så skööönt! men ni får ha en roolig kväll! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0