Flashback, självmord



Vi pratade om en jätte hemsk grej idag i klassen som hade visats på nyheterna igår på tv. jag kunde knappt tro vad jag hörde. blev så chockad och ledsen men mest förbannad! det var en kille som hade skrivit ett självmordsbrev på hemsidan flashback så alla kunde se, folk kommenterade och provocerade honom att han aldrig skulle våga, att han va för feg, att det inte kunde va så farligt, osv. ingen tog honom på allvar och skämtade bara bort hela grejen. killen skrev att han skulle ta självmord och folk skriver sådär. det är fan det sjukaste och mest respektlösa jag sett :O iaf, han tog självmord och samtidigt så filmade han allt på cam, när han hängde sig, så alla kunde se. tyvärr kom polisen försent och han dog.. nu finns det bilder från självmordet på flashback från när han filmade hela hängningen.. folk här även skämtat om hängingen på hemsidan och skriver massa skämt om det som hände, tex att han skulle haft finare kläder på sig och typ "vad gör du? just hanging"... asså jag blir tårögd och arg bara nu när jag skriver om det. finns inte ord hur elaka människor kan va. fatta hur dåligt han mådde om han vill dö? han kunde ta sitt eget liv, det är det värsta man nånsin kan göra. folk mår inte bra asså! jag hoppas dom som sa så till honom får sitt fucking straff, det förtjänar ni!

vila i frid <3



Såhär såg självmordsbrevet ur som han skrev på flashback:

Har bestämt mig nu för att ta livet av mig genom att hänga mig.
Har testat lite att strypa mig själv och hur det känns.
Tog lite smärtstillande för några minuter sedan (100mg dexofen och 1500mg paracetamol), väntar just nu på att det ska börja verka.

Har satt på min webcam med ett program som gör en dump varannan sekund och slängt upp en ftp där bilderna hamnar, kommer posta IP:Port och inloggningsuppgifter innan jag genomför det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0