Fuuufu!

Heeey folket! hur mår ni idag? det är inte så bra med mig, mycket som snurrar runt i mina tankar och allt är inte så bra just nu hemma o så.. men jag får hålla huvvet högt och försöka kämpa. har iaf mina älskade vänner som stöttar mig. igår följde annika med mig efter skolan, vi chillade här ett tag, jag ringde runt lite och sen åt. lite senare åkte vi till skärholmen och mötte min kompis cedrick och gick hem till hans mamma för att träffa henne och hennes barn (cedricks syskon alltså). när vi kom dit blev vi varmt välkomna av hans mormor, hon kunde inte prata svenska så jag pratade franska med henne, då blev hon jätte glad :) sen va hans mamma där, jätte söt och trevlig! och så alla sööööta barnen, det va allegra 4 år, astrid 2 år och sen två tvilling pojkar som är 7 månader, kommer inte ihåg vad dom hette för det va kongolesiska namn, jätte svårt hehe :p men alla va så söta, världens sötaste barn jag svär! vi lekte med dom och dom 2 tjejerna va så hyype, dom hoppa och skrek och ville visa massa saker, höll på med mitt hår, mm. dom va så glada att vi va där :) o vi va glada att vara där, alla va helt underbara! jag och anni fick en varsin bebis och hålla, vi satt med dom en stund och oooh vilken känsla, varma, små chokladbullar och ett stor leende. asså jag kan inte må mer än bäääst då! sen satte vi oss åt med cedrick, det blev fufu med kyckling och nått annat som jag inte kommer ihåg vad det hette, jätte gott iaf! sen blev den ena bebisen trött så la mig i soffan med honom på bröstet o så somna han.. åh, ville aldrig gå därifrån. så söta! vill typ ta med dom hem :p men det va såå kul att vara där o träffa alla. vi ett nytt namn av allegra också, nu heter jag masida, hahah jag gillar det! vi gick hem vid 8 och jag ville aldrig gå därifrån, dom började gråta och hoppa och vill släppte mig aldrig när vi skulle gå, blev så ledsen... älsklingar! men ska åka dit då och då och hjälpa till och va barnvakt. ska bli så kul :) barn är livet, älskar dom! <3 men efter vi hade varit där så åkte jag med annika hem, vi kollade på ansnitten av elvis i glada hudik, ett program om en grupp utvecklingsstörda som spelar teater, dom är för härliga, älskar programmet! ska kolla på det idag också, 3de avsnittet :) missa inte! på 1an! idag har jag varit i skolan, blev en kort dag, kollade på en skitfin film sen åkte jag hem. ska chilla nu, plugga lite o så. peace n love





















haha lilla astrid som är 2 år gjorde värsta posen framför kameran när man sa TOOOP MODEL!
kolla på bild 5 så får ni se :D skit söt!

Kommentarer
Postat av: bbs

oo va söta de är:)

2010-10-05 @ 16:53:11
URL: http://babyshakur.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv; jo då den har varit riktigt bra, tack :)



Jättesöta bilder :)

2010-10-05 @ 17:20:57
URL: http://tjejenemma.blogg.se/
Postat av: michaela

men HUUUUR söta barn?! sjukt söta!

2010-10-05 @ 20:24:59
URL: http://michson.blogg.se/
Postat av: MASIDA haha

hahahahhaha Cedrick

2010-10-06 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0