GAAALET!

Heeey :) hade gaaaaaaaalet kul igår, går inte att beskriva! va bästa kvällen på länge. först va jag fett trött, tänkte stanna hemma men sen skulle alla ut och jag joinade emma, sofia, feli och johanna. först va vi på nivå, drack lite och blev såå skönt, lagom full. mådde fett bra :) sen lite senare åkte vi till hötorget där vi gick till klubben privilege. det va fett med folk där utanför men emma känner en som jobbar där så vi kom direkt in som vip. fett naaajs! när vi kom in va fett mycket folk, men ändå inte för mycket. det va fett skön musik och vi dansa heeela kvällen. hade så fucking kul! :D träffa massa roliga människor och kompisar! dansa, dansa, dansa! allt va bara bra. sen efter gick alla till donken och åt och verkligen aaaalla hade samlats där för olika klubbar, det va fullt och träffade fett många av mina kompisar, jätte kul :) så vi åt där sen gick vi till tuben så åkte jag hem och decka. vaknade av en riktig bakfylla.. men jag somna om och nu mår jag lite bättre. ska snart träffa sanna, hon ska komma hit och chilla med mig. vi ska bara ta det lugnt, kolla film o så :) vad händer ikväll då folket? love




















Kommentarer
Postat av: KATT

vem är katten på 16 bilden man bara kan se läpparna på? :D

2010-10-02 @ 15:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0