Halloween

Heeey guys :) hur mår ni? jag är feeeeett trött idag och lite bakis. kom hem för en stund sen från emma, ska äta nått sen chilla hela kvällen. igår var jag i skolan och gjorde ett prov, är fortfarande sjuk men va tvungen att gå till skolan för provet. det gick bra, tror jag. jag satt kvar typ längst av alla, skrev så mycket. efter skolan så gick jag, emma och therese till gallerian och tittade runt lite sen åkte vi till stan och gick till buttricks, där det va en lååång kö utanför så vi fick vänta en stund och sen gick vi in och trängdes. vi gick runt och letade efter saker vi kunde ha på oss till emmas hallowen fest och vi hittade lite smått o gott. vi köpte lösögonfransar och jag köpte också vampyrtänder, för jag tänkte va en varmpyrtjej. efter gick vi runt lite till sen åkte vi hem. jag kom hem och fick stressa när jag fixade mig, skulle va hos emma kl 9 men jag hann :) folket kom runt 10, 11 och det blev en del under kvällen. det va ett skönt folk, kände dom flesta men några va nya :) vi hade skitkul, lyssnade på musik, dansade och tog massa kort. dom flesta hade klätt ut sig till nått roligt, men det gick inte så bra för mig, blev ingen vampyr för tänderna va alldelles för små, men jag tog på mig en hatt o blev... nånting.. men iaf vi festatde hela kvällen och natten, folk kom o gick. senare på natten när folk började bli sega så satte några sig och spelade kort, andra satt och kollade på tv eller lyssnade på musik. i slutet gick alla hem förutom jag, sofia och jean. vi sov kvar hos emma :) gick upp vid 2 idag, åt frukost och kollade på tv sen åkte jag hem efter några timmar. ska äta nått nu som jag skrev sen chilla. nu är det äntligen lov också, så jääävla skönt :D och på onsdag är det kryssning, i cant wait! puss, love






































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0