I throw my hands up i the air sometimes, saying eeeyyoo!

Heeey folk :) hur mår ni? hade jätte kul med mina girls, va ute med emma, sanna och hennes 2 tjejkompisar. vi satt på nivå ett tag och drack, skrattade och hade jätte trevligt. sen vid 11 åkte vi alla till hötorget o gick till privilege. direkt när vi kom in fucka vi ur, vi dansa, dansa hela tiden, gick upp på scen, bara kopplade bort alla tankar och levde roligt för stunden. det är den bästa känslan jag har, o se kompisar ha kul o va glada :) och alla hade jätte kul! vi träffade massa bekanta, stod o prata med dom, gick ut o tog luft lite då och då, sen dansa vi igen, hela kvällen :) det va fett kul! vi va där tills typ 2, 3 då gick jag och sanna förbi donken snabbt och köpte en varsin cheese, sen åkte vi hem. jag somnade kl 7 imorse.. fyfan.. jag vaknade 12 imorse också, hade sovit 5 timmar typ. så är helt död nu. träffade sanna en stund efter jag hade vaknat och tog en promenad till min mamma och hennes kille i gubbängen. vi åt frukost där, satt och prata sen la jag och sanna oss i deras sköna säng och låg och pratade. vi stannade kvar när dom gick o handlade sen gick vi efter nån timme. vi gick ner till gubbängens centrum och köpte nytt nr till mig sen gick vi hem, hon till sig o jag till mig. det är fullt hus här, mamma, hennes kille, pappa och min bror är här och fixar, det har kommit nya möbler, soffa och sånt, så dom håller på att fixa med det. jag ska bara ta det lugnt ikväll, kanske åker till nån kompis eller nått o chillar. love























Kommentarer
Postat av: Sara

måste bara fråga vart har du köpt din jacka och för hur mkt :) den e grymt snygg!!

2010-10-25 @ 17:29:10
Postat av: martina

Heey :) jag köpte min jacka på vero moda för 500 kr

tack så mycket!

2010-10-25 @ 21:43:08
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0