Im in love with my new pälsmössa

Heey alla hur mår ni? Jag mår skit bra just nu för jag har gjort värsta kapet idag, gick in på lindex och såg en skitsnyg pälsmössa, prövade den och den satt perfekt, jag skulle bara ha den, trodde den skulle va dyr men den kosta bara 150 kr :O asså helt sjukt! den är så fin, älskar den, är kär i den, bajs på alla killar haha! men iaf, va i skolan idag, hade prov i franska, det gick helt okey hoppas jag, efter mötte jag emma o gick o åt sen åkte jag till farsta och lämna in lite papper på swedbank, pappa håller på o flytta över ett hsb konto till mig, feeett najs! sa till emma igår att vi skulle dela lägenhet och då började hon söka jobb direkt och dom ringde henne idag så hon ska på jobbintervju, grattis :D hoppas hon får jobbat, then im oooout! när jag hade varit i farsta åkte jag hem en stund och sen åkte jag till slussen och mötte olivia och hennes kompis, hon gav mig pengar för kryssningen och sen åkte jag med dom till universitetet ett tag där dom skulle plugga, åkte efter ett tag till stan o mötte sanna, vi gick runt och letade lite saker till henne sen gick vi o åt sen åkte vi hem, hämtade ut biljetterna til kryssningen, fett skönt o ha det gjort :D nu är det bara typ 2 veckor kvar, lääängtar! nu är jag iaf hemma, ska chilla lite, får se om jag kanske sover hos sanna sen. börjar tidigt imorgon :( bläää! hoppas ni haft en skön dag. love


Min älskade mössa:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0