Paaarty hard!

Heeey :) hur mår ni idag? jag är fett trött och lite bakis efter igår, vaknade för typ en timme sen. sov gott asså! va ute igår med tjejerna, mary fyllde 18 :) vi hade feeett kul! först va jag på nivå med min vän christian och drack lite sen så mötte jag tjejerna i fridhemsplan och åkte till hötorget, där gick vi till privilege och kom in vip som vanligt :) så jävla skönt! gratis och förträde i kön. när vi kom in va det fett mycket folk o vi så många intressanta personer :) riktigt kul asså! vi dansade på housegolvet ett tag tills det andra dansgolvet öppnade där min vän dj selecta x-lent spelade. han spelade dancehall, rnb, hiphop, bäästa :D vi dansade heeela kvällen och hade fett kul, som vanligt! vi gick lite innan dom skulle stänga, då gick vi till donken och gaaamade där, va såå hungrig! sen träffade vi på massa folk som vanligt :) åkte hem efter och sov. idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är fett trött och vill helst bara chilla hemma men det är två dancehallklubbar, nuh linga och haffla som slår ihop sig ikväll till AWOH! det kommer bli riktigt najs och alla ska dit! det kommer bli uppträdande och riktigt tung musik.. måste typ dit! men vi får se :) ska iaf äta frukost nu sen duscha! take care, love

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0