Shake it

Godmorgon :) hur har eran helg varit? min har varit gaaaalen! va på haffla & nuh linga = AWOH! igår. det va tungt :D va typ inga där när vi kom men senare blev det fullt! det va fett bra musik, dancehall, soca, reggae, kongolesisk musik, mm. alla dansade och vissa showade :p det va riktigt najs! vi var där till typ 2 sen drog vi hem. jag somnade direkt när jag kom hem. jag drack ingenting igår heller, så va helt nykter :) grattis! men idag ska jag iaf till farsta, träffa annika, köpa lite grejer där sen kolla på min killkompis ibbes basketmatch och efter ska jag med anni hem och sova hos henne, mysmys! :) så ser min dag ut. har precis duschat och ska äta nått nu. ha en bra dag! love







Kommentarer
Postat av: Emma

Sv; Jooo då allt bra, hur är det själv? :)

2010-10-10 @ 13:42:42
URL: http://tjejenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0