Snööööö

Heeey :) allt bra med er? hann inte svara igår, va så trött efter dansen. va bara i skolan igår, åkte hem efter och chilla lite tills jag åkte till dansen. det va lika kul som vanligt att dansa och nu är vi klara med våran första koreografi, den är skit snygg :D efter satt jag och olivia kvar typ en halv timme o strechade och pratade om massa saker sen fick jag skjuts av hennes mamma till medis där jag åkte hem o duschade och sov. vaknade upp idag och fick en chock när jag kollade ut, snööööö :O fick typ panik, vad skulle jag ha på mig? har typ inga vinterskor eller en riktig vinterjacka. men det gick bra, jag tog på mig min tjockaste jacka, ett par uggs och mina nya pälsmössa :) va varmt o skönt! smsade några kompisar på morgonen o ba: kolla ut, det är snö! kändes som när man va liten :p då var jag alltid ute med kompisar och åkte pullka tills man blev helt iskall sen gick vi in och drack varm choklad. men nu för tiden gillar jag inte snö lika mycket, det är fint och mysigt när man är inne, men inte när man är ute, då är det kallt och blött.. menmen.. idag har jag bara varit i skolan, jag och emma satt kvar längst idag också o jobbade med historia. duktiga va? :) efter åkte jag till hökarängen och gick o hämta ut mina skor jag beställt från sko punkten. dom ena va perfekta, dom va fina, varma o sköna men dom andra va för små så ska skicka tillbaka dom. nu ska jag äta nått, sen vila lite så jag blir pigg till ikväll. ska ut med emma och kanske några fler till privilege :) först föra lite på nivå. yees så ser det ut för min del! ha en bra kväll, love


Mina nya skor:


Från sko punkten, 399 kr

Kommentarer
Postat av: michaela

jättefina:)

2010-10-24 @ 10:32:08
URL: http://michson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0