Soc

Heey på er :) hur mår ni? har varit en jobbig natt, vaknade hela tiden och drömde massa jobbiga saker, tex om mötet jag va på idag med soc. men det gick bra. gick upp kl 8 och gjorde iordning mig sen åkte jag till farsta och gick på mötet med soc. fick prata med 2 personer om mina familjeproblem och hur jag mår. det gick bra, dom förstod mig och ville hjälpa mig. så vi ska dit igen tillsammans med min mamma och pappa så vi får se hur det går då. jag hoppas på det bästa. men jag ska iaf få hjälp med ett eget boende. det går framåt :) är så glad! efter jag hade varit där åkte jag till min skola och hämtade en bok, har prov på fredag så ska vara hemma och plugga. är fortfarande sjuk så är hemma idag också. idag ska jag bara vara hemma, plugga, fixa lite saker o så sen kanske jag träffar nån kompis lite senare. jag tar dagen som den kommer :) love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0