Sömnprolem

Jag har riktigt svåra sömnproblem. har haft det i flera månader nu pga stress och mycket att tänka på.
Jag lägger mig och ska sova men det tar flera timmar, ungefär 3 timmar för mig innan jag somnar.
Jag är jätte trött, men jag kan inte slappna av, ligger bara tänker på massa saker, gråter och vrider och vänder på mig hela tiden. Ingenting är bekvämt.
Jag vet inte vad jag ska göra.. Tänkte gå till läkaren och fråga efter nått lugnande eller sömntabletter.
Men tänkte om det är nån som har nått bra tips så man lättare somnar?
Skulle uppskattas!


Kommentarer
Postat av: lina

oj vad jobbigt swettie jag hade propavan som är sömntabletter typ men hoppas de blir bättre med sömnen <3

2010-10-30 @ 18:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0