Ta ingen skit!

Godmorgon :) guud va skönt det va o få sova ut! ställde inte klockan eller nått. chillade hemma igår kväll, kollade på film o så. idag ska jag plugga plugga plugga! har franska prov imorgon.. håller just nu på att skriva en lista till pappa om vad som måste köpas hem, mat och sånt. han kommer hem idag från sin bror, han har varit borta en vecka och det har varit så sköööönt! pratade med mamma ett tag igår i telefon och hon visade verkligen att hon bryr sig. har gått igenom mycket med mina föräldrar och båda har svikit mig. pappa kommer jag aldrig förlåta, men mamma har en speciell plats i mitt hjärta, hon har gett mig kärlek, vi kunde prata om exakt allt med varann, så henne kan jag förlåta om hon verkligen visar att hon ångrar sig. mycket som händer nu, vi ska ha samtal också.. mitt liv är inte så lätt just nu, ser verkligen fram emot london där jag ska jobba 1 år, om jag trivs så stannar jag. lär ju hände mycket på ett år. men jag hoppas att ni andra har det bra, att det funkar med era föräldrar, annars ha mål, ha drömmar och ta ingen skit! peace n love

Kommentarer
Postat av: michaela

sv; haha ! jaa tänk om det vore enkelt att laga söta cupcakes!

2010-10-17 @ 13:00:29
URL: http://michson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0