Thats wasup

Hellu people! hur mår ni? själv mår jag inge vidare.. mycket som händer som jag har berättat och inget är bra ännu men jag försöker att kämpa och komma fram till lösningar. vi får se hur det går. igår var jag iaf med sanna, vi möttes efter skolan och åkte först till gullmars där jag tog kort i en fotoautomat till mitt nya legg, bilderna får duga :) sen åkte vi hem till sanna där vi chillade, åt jätte god mat hennes mamma hade lagat, pratade och kollade på film. såg patrick 1,5 den va fett bra, brukar inte gilla svenska filmer men den va helt okey. vi gick o la oss ganska tidigt, typ vid 10 för vi sa sååå trötta. sen gick vi upp imorse och åkte till skolan. jag va lite för tidig (ovanligt) men chillade tills resten kom sen var det lektioner. jag jobbade på idag, allt var bra förutom att jag va fett trött. ville ba däcka på golvet eller nått. sista lektion va kaos, vi skulle jobba med projektarbetet men vi kom inte överens så kom typ inte fram till nått.. men får se hur det blir med det. efter skolan åkte jag till skärholmen, hem till min killkompis småsyskon som jag ska vara barnvakt åt. hälsa på familjen, dom bjöd på kongolesisk mat, fufu med kyckling o massa annat, sååå underbart gott! sen lekte jag med barnen, dom va hype som vanligt :) så söta! men sen när mamman satte på en kongolesisk video på tv när dom sjöng så blev alla helt lugna. astrid satte sig framför tvn och sa ingenting och allegra låg på min axel helt lugn och en av tviilingpojkarna somna i min famn igen som förra gången och den andra sov hos mamma. hur mysigt som helst. går inte att beskriva känslan. lukten av bebisen, värmen, leendet, bästa känslan någonsin. det är som värsta terapin lovar. jag va där i några timmar sen åkte jag till dansen, det gick jätte bra, känner att jag börjar kunna mer o mer :) efter gick jag och olivia en promenad och diskuterade om lite saker vi behövde reda ut. är inte helt fixat, men olivia du ska veta att du betyder skit mycket för mig <3 efter vi hade pratat så åkte jag hem, har precis tagit en dusch, ska föna håret sen sova. godnatt! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0