Vill ha jobb!

Asså jag vill verkligen ha ett jobb, kunna jobba efter skolan på kvällarna och på lov, få egna pengar och leva livet! att få 2000 kr i månaden är ingenting för en student, dom är så snåla! och det är inte lätt att hitta ett roligt jobb heller, finns typ bara telefonförsäljare eller nått sånt och det är ju skit tråkigt, sitta vid en telefon hela dagarna och höra när folk slänger luren i örat på en. nee jag vill jätte gärna jobba på café eller en klädbutik men annars går typ vad som helst bra, mataffär, andra butiker, mm.. vill bara ha ett jobb! har sökt massa, men har inte fått nått svar. det jobbigaste är att man måste ha erfarenheter och jag förstår inte hur dom tänker, hur ska man ha erfarenheter om man inte få börja pröva nångång :O dom sätter ju stopp för allt! dom vill alltid att man ska kunna kaffemaskinerna på café men hur fan ska man kunna det om man inte har jobbat på café innan? och hur svårt kan det vara egentligen? en maskin.. det är väl bara att lära sig. förstår verkligen inte.. men ska ut med massa cvn typ i veckan och söka massa jobb, hoppas att jag får nått! skulle va så skönt :) skulle uppskatta ifall någon vet nått ledigt jobb för mig, kanske där ni jobbar och dom behöver personal. hööör av er tack! :D och lycka till till er andra som söker jobb! käääämpa på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0