Wifeey

Heeey alla :) hur mår ni? jag kom nyss hem från skolan, har satt på en tvätt, ska diska nu sen göra mat. riktig wifey nu asså :p haha ne men måste göra det innan pappa kommer hem imorgon.. sen ska jag chilla tills kvällen kommer, då ska jag fixa mig för utgång med tjejerna :) vi ska först till dovas o dricka lite sen går vi vidare till privilege. ska bli kul :) känner mig inte så hype nu men blir alltid det senare när jag träffar mina girls <3 har haft en chill dag idag i skolan, jag och david jobbade på jätte bra, vi skrev en recension om filmen american history x. så såg min dag ut. ha en riktig rolig kväll för ikväll är det freeeeeedag :D love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0