Busy gal

heeey :) hur mår ni? ojojoj nu har jag inte skrivt på ett tag, måste berätta om lördag, söndag och måndag. lördag va det utgång, va först hos linda o åt middag med några, vi åt kött och klyftpotatis och sallad, jätte gott! sen satt vi o pratade och drack lite innan vi gick. efter åkte vi till nivå och drack lite där, mötte roy, tefo och kuddz också sen åkte vi till stan och mötte lloyd och några andra som vi gick tillsammans med till spotlight. vi va där innan kl 11 för gratis inträde och det va mycket folk redan då. träffa på min kompis oscar som jobba där, han va målad grön i halva ansiktet :p hahah! alla blev målade med grön lysande färg för det va glow in the dark tema så man lös med starka färger. det va skit najs där, bra musik hela kvällen och skönt folk! vi dansade non stop hela kvällen, linda bara älskade stället. hon brukar gå på såna där house och techno ställen typ, aldrig såna ställen där det typ bara är blattar. men hon älskade musiken och stod o njöt, föör söt! men vi hade jätte kul iaf :) träffa massa kompisar, dansa o så. vi va kvar där tills dom stängde kl 3 sen åkte vi hem. jag sov hos en kompis. sen på morgonen åkte jag hem snabbt sen mötte jag anni i hökis för jag skulle följa med henne o tatuera sig i liljeholmen. hon skrev "the struggles continues" på armen, jätte fint :) sen åkte vi till liljeholmens centrum o åt lite på donken, träffa på junior och haben där så satt o åt med dom en stund. sen åkte jag o anni vidare till henne för jag skulle sova där. vi chillade bara, åt mat, sen kollade vi såklart på en skräckfilm, den hette the children, skiiiiiiiit läskig! asså det är så läskigt när det är med barn i skräckfilmer och dom va helt galna. ni måste se den asså! sen kollade vi på en komedi film för att kunna sova. sen sov vi o gick upp vid halv 9 imorse o åkte till skolan. jag hade bara franska och sen åkte jag till flempan och gick på ett möte med olivia, hennes mamma och pappa. vi pratade om det som hände i portugal, det gick bra. sen åkte jag hem. har nyss ätit äggröra med lök och mackor. mmm! nu ska jag duscha, fixa mig o sen åkte till linda o äta middag o chilla med tjejerna :) myspys! det va allt från mig, pusspuss, love










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0