DAAAMN BÄSTA KVÄLLEN IGÅR!

Godmorgon alla glada :) hur mår ni idag? jag mår bra, lite seg bara men så ska det vara efter en gaalet rolig festkväll!! jag hade såååå kul går inte att beskriva :) först bjöd jag hem olivia, roy, lloyd, michelle, tefo, kuddz och deha. dom va här och åt middag som jag hade lagat, afrikanska rätten från uganda som heter chapati :) lovelovelove! sen satt alla i vardagsrummet och drack massa, lyssnade på musik, tog kort och så bjöd jag på daimtårta. hade köpt några olika men det va bara en som blev uppäten :p vi va här i några timmar och jag fick jätte fina saker av alla, av kuddz och tefo fick jag hembakade cupcakes som va glaserade och grejer, fett goda! och så fick jag jätte fina blommar och av olivia fick jag en stor plansh med massa bilder på oss från olika stunder, massa fina dikter och roliga kommentarer :) hur fin som helst! ska visa sen :) och så fick jag en jätte fin rosa tårta som va som ett hjärta och så stod det apa på den hahaha och massa massa godis, den är så fin så vill inte äta upp den! av olivias mamma fick jag 2 ansiktsmask och en shower som luktar fett gott o sen fick jag massa godis :p tacktacktack alla! <3 är så glad! vi hade iaf jätte trevligt hos mig men sen blev det lite bråttom för bussen skulle gå om 10 min så alla skynda sig och sen fram vi som en flock apor till bussen och alla höll på att garva ihjäl sig! men vi hann iaf :) vi åkte in till stan och gick till spotlight. det va massa folk där ute i kön och jag träffade på massa kompisar som krama mig o sa grattis sen fick jag stå med vakten ett tag och bekräfta dom som kom in, kolla min lista o så sen gick vi in, hänge av oss sen dansade vi. det va jag och en annan kille som fyllde år där och han va fett snäll, vi sa grattis och dansade hela tiden :p men det va helt lyckat det va feeeett mycket folk, det va helt fullt och alla hade jätte kul! massa av mina vänner va där, blev så glad :) så vi dansade heeela kvällen till sköna låtar o njööt av kvällen. under ett tillfälle så ropa dom ut våra namn som fyllde år och sa graaaaattis till martina :D och alla mina kompisar och jag ba wooooooooooohoooooooooo! haha fett kul :p fick gratis drinkar också ;) men det va najs, lyckat! vi va där tills dom stängde sen åkte jag hem direkt och sov. idag är det bara en chilldag, stanna hemma, kolla på film o så :) love





























Kommentarer
Postat av: Anonym

aww love the pix... now wishin i was there.

it's good that u had funnnnn!!!

xoxo

2010-09-26 @ 23:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0