Dagens skämt!

Yeess nu kommer dagens skämt, inte så mycket att skratta åt men det va bara fett roligt!
satt i skolan med ems, david och nesh så kommer våran gamla lärare therese fram och börjar snacka med oss, vi har haft henne i 2 år o va som våran klassmamma. sen jag ba: therese jag ska börjar jobba som au pair i london. hon ba: jasså bara med svarta barn eller? hahah jag ba: hur visste du? hon ba: jaa men när ousman började i klassen i ettan hade han ju ingen chans, du fick ju han typ efter 1 vecka. har t.o.m varnat theo (våran lärare som är svart) att han ska akta sig för dig. hahaha assså what? :p fööör skön hon är! tror hon läser min blogg eller nått!
what can i say? thats me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0