Dagens skämt!

Nu har jag bestämt att jag ska börja med dagens skämt, jag ska varje dag berätta nått kul som hänt under dagen, nått någon har sagt eller gjort så ni alla får nått att skratta åt, iaf ni som har torr humor som jag ;)

Här är dagens skämt: nu hände det här igår men jag måste ändå berätta det. jag va hemma hos anni och hon skulle söka jobb på pressbyrån så hon går in på deras hemsida och kollar vad dom har för lediga platser så trycker hon upp en och börjar fylla i massa saker, cv, personligt brev o allt, sen i slutet står det massa frågor om "varför vill du driva en pressbyrå?" och då skriver hon på alla frågor typ, "jag vill ej driva en pressbyrå". för ville ju ba söka en vanlig säljaranställning. sen när allt va klart så står det på annonsen att dom sökte den köpman. hahahaha o då har och skrivit överallt "jag vill ej driva en pressbyrå"! hahahahh fettt kuuul, dummaste jag sett! fuck va vi garva, för skön du e annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0