Drömtydare?

Asså jag hade en så sjuk dröm inatt. jag har drömt många gånger att jag är gravid men inte att jag har fött barnet. men inatt drömde jag att jag nyss hade fått ett barn, och den föddes vit. jag tycker det va jätte konstigt, men tänkte att dom är vita när dom födds men får sin färg efter ett tag, men det hade gått typ 2 dar. sen fick bebisen mer o mer afro och blev tillslut en söt liten mulatt tjej. hon fick heta keyla, ett av mina favoritnamn. jag tog hand om henne, bar runt henne, gick med henne i vagnen, la henne i en mysig säng där hon sov med en rosa nalle. allt va så verkligt, jag är helt sjukt. jag minns allt och jag såg hennes ansikte framför mig, hur hon såg ut, ansiktsuttryck o allt. hon va min dotter. sen vaknade jag upp av att min mobil flög i golvet. har gått med en klump i magen hela dan, för vad betyder drömmen? jag vill veta. jag tänker på barn hela tiden, att jag vill ha barn, hur det skulle va och pratar om det med kompisar ofta. så det kan ju vara det.. men om det är någon som är bra på att tyda drömmar så skriv gärna vad denna dröm kan betyda. jag skulle verkligen uppskatta det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0