Fredag & lördag

Heeey uu :) har inte berätta om igår än. var ute och festade med några. först va jag, emma, sofia och david på nivå och drack sen åkte jag, emma och sofia vidare till spotlight där vi mötte linda. vi kom in och det va inte så mycket folk där men det blev roligare lite senare, vi dansade först av alla och sket i dom andra. vi hade fett kul :D tur att det va bra musik iaf. vi alla fuckade ur, dansa, drack, fick gratis drinkar, skratta o tog maaaaassa kort! ouf vi hade såå kul :) va där tills dom stängde sen gamade vi på donken som vanligt sen åkte vi hem. jag gick upp 12 imorse helt död och bakis, gjorde mig iordning och åkte o mötta olivia i slussen sen åkte vi tillsammans till sätra hem till lilla charlize som fyllt 2 år. vi va där, åt massa god mat och tårta, sjöng för challe och så. tyvärr så va hon lite grinig idag så fick inte så många pussar o kramar av henne, men fick 2 när jag gick, min prinsessa <3 grattis! hoppas hon blir glad för min present. sen åkte jag o olli hem, jag har nyss duschat håller på att planerar kvällen men tror det blir laroy med linda, merveille, haben och några till. ba chilla där, är sååå trött... men det blir najs :) vad ska ni göra ikväll? love
























Kommentarer
Postat av: Dos santos

Som sagt :) Diggar din stil!

2010-09-12 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0