Happy birthday 2 me, happy birthday 2 me!!

Yeees idag är det min födelsedag, den 20 september :D idag fyller jag 19 år, börjar bli gammal fan! vill bara börja med att tack alla mina älskade, söta vänner som hittills sagt grattis till mig! big big love <3 har fått blommor av pappa nu på morgonen, men ska fira mig sen hemma hos mamma med tårta o sånt, blir najs! gick inte till skolan idag för har inte kunnat sova på hela natten o vet ni varför? för folk har smsat mig då och då så jag har vaknat varje gång hahah jag vaknar så lätt! så jag blir hemma, har ändå bara en lektion. ska fixa i mitt rum o så :) tack igen alla sötnosar för gratulationerna! ni är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0