Hype

Heeellu :) äntligen är det fredag gud va skönt! vad ska ni hitta på ikväll? själv ska jag ut med emma och kanske fler och klubba nånstans. vet att jag skrev att jag inte skulle festa på ett tag men blir så rastlös och hype när jag är i skolan 5 dar i rad :p måste göra nått kul! så får se vart vi ska ikväll :) det blir kul iaf! har varit i skolan idag bara, jobbat o chillat. igår efter skolan så mötte jag olivia i odenplan så gick vi o åt på donken och chillade där till dansen började. det va skit kul som vanligt, vi körde en jätte snygg koreografi om och om igen. gick helt okey :) alla va helt död efter passet. vi åkte hem dirket efter och jag deckade snabbt. men nu ska jag planera inför ikväll, duscha, äta o så :) ha en kul kväll alla! love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0