I <3 DANCE

Heelluu på er :) allt bra? jag är fett trött efter dansen, kom hem för ett tag sen har ätit och duschat. dansen va fett kul idag, vi fortsatte träna på dom gamla stegen och några nya, vi dansade hela tiden till massa sköna låtar och hade såååå kul! vi njuter verkligen även fast det är fett jobbigt och svettigt. sen va det två andra svarta små tjejer som va såå duktiga och dom gav oss massa beröm, så söta! kändes som lektionen gick jätte snabbt den här gången, ville aldrig sluta. men nästa gång ska vi köra koreografi :D i cant wait! men nu ska jag iaf sova. hoppas ni sett bilderna på min nya tattoo jag älskar den, tror inte så många har en sån, ville inte ha som alla andra och den står för att jag äääälskar musik! goodnit, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0