I do it my way!

Heeellu! hur mår ni? jag ääär fett seg och känner mig stressad. har så mycket att göra nu, planera min fest på lördag, skolan, familjen hit o dit.. men det löser väl sig! annars idag har jag varit i skolan, arbetat mycket. efter skolan så åkte jag, emma och linda till stan och shoppade lite där. är sååå förvånad och arg över hur fuuuula kläder det har kommit överallt :o det är sjukt! vi gick runt i alla affärer och alla färger är borta, det är bara svart, vit, grått och brunt... och bara basic kläder.. asså? jag som skulle köpa en klänningen till min fest aja.. men köpte iaf en skit fin vinterjacka och 2 tröjor, gonna show ya! sen åt vi lite på stan, på kungshallarna såklart ;) kyckliiing yaaman! nu är jag hemma iaf, har nyss duschat ska iväg om ett tag till en kompis. innan ska jag fixa lite med min gästlista och planera lite ;) love

Det jag köpte idag:




En kort tshirt från Divided, 99 kr
Ett vitt linne med dragkedja från Monik, 149 kr
Jacka från Vero moda, 499 kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittar man monik butiker?

2010-09-27 @ 21:41:22
Postat av: martina

det finns en i tcentralen nästan mittemot punkt shop, brevid gina tricot :)

2010-09-27 @ 21:45:33
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0