I miss love

Asså jag känner mig helt tom.. eller jag har en ångest känsla i magen hela tiden. saknar verkligen kärlek. äkta kärlek. någon att älskar som älskar mig, någon att krama o pussa och säga gulliga saker till, någon att hitta på mysiga saker med, gå promenader, kolla på film, äta god mat, bara må bra.. känns så himla konstigt att vara singel, jag hatar det! är van att ha förhållande och det va inte så länge sen jag hade det. svårt att komma ifrån att vara van vid det livet. jag är en förhållande människa, vill ha någon att ge allt jag kan, göra den lycklig och prata om framtiden. det är det bästa jag vet. men ingenting känns rätt just nu, det är nått som fattas.. men jag vet inte riktigt vad. jag har förbjudna tankar och drömmar.. dom måste försvinna. nu är det bara att se framåt, satsa på skolan och kärleken kommer när den kommer. men mår inte bra nu bara. har nog också med att göra att jag inte längre bor med min mamma, jag saknar henne så mycket hela tiden. har ju bott med henne hela livet så det ska inte vara så här.. menmen, jag hoppas att med tiden läker alla sår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0