I miss summer

goodmorning :) gaalen kväll igår så är så trött idag, vaknade för typ 30 min sen. väntar på frukost nu som pappa lagar :) mmmm! va ute igår, började på nivå med emma, christian, linda och hennes tjejkompis. vi satt där o drack ett tag, snackade o så :) sen drog jag, emma och christian vidare och kollade läget på the bedroom, träffade på chris och hiyoba där men det va inte så mycket folk där när vi kom så vi drog vidare till fäsching som tydligen va en jazzklubb så vi gick inte in dit. istället slutade vi på ni vet vad, spotlight :p hade tänkt pröva lite nytt men hittade inget bra så blev spotlight iaf. får ta och pröva lite andra klubbar sen :) börjar tröttna.. men det va najs där, chillade ett tag först, sen dansade vi hela kvällen, det va fett kul! vi va där tills som stängde sen gick vi med emmas 2 killkompisar o åt på en restaurang brevid det va typ turkisk mat eller nått sånt, föööööööör gott! jag lovar jag åt snabbast och mest av alla, det va så jäääälva gott! det är mitt nya ställe :) det va pita bröd med kyckling, bulgur, grönsaker och vitlökssås. omg jag säger bara en sak, DAAAAMN! ni måste äta där :) iaf, åkte hem efter och sov som ett barn. har inga planer för ikväll, vill inte gå ut sålänge det regnar såhär, man blir fett deprimerad.. eller vad säger ni? i miss summer :( men får se om jag går ut ikväll eller ba har en filmkväll med en vän. ha en bra lördag! love















Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tröja var e den ifrån?

2010-09-20 @ 00:51:46
URL: http://briiee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0