Idag börjar dansen :D

Heeey! hur mår ni? jag är trött efter skolan men är hype inför dansen som börjar idag :D jag och olivia ska ju börja på kongolesisk dans, coupe decale, ndombolo. det ska bli sååå länge, längtar :D har gått o lyssnat på jessy matador hela dan. ska möta olivia kl 7 sen åka dit :) hoppas det är bra där! sen blir det hem o sova efter, slutar 9 så.. men iaf, har varit en bra dag i skolan, förutom att jag kom lite försent menmen :p vi har jobbat på och nu har vi fixat lokal och flak till studenten :D ääär såååå jääävla glad, orkar inte vänta, det kommer bli så kul, ska fucka ur! vi ska vara på nupe iaf, låtar lite kul eftersom vi skulle dit i helgen men dom va rasister så mina svarta kompisar kom inte in, hatar den klubben efter det. men vi ska ändå va ha skiva där så det blir nog najs :) så allting är redan klart, känns skit bra. bara att vi ska till nype imorgon o skriva på kontrakt. jag och emma har påbörjat vårat projekt i skolan, vi har skrivit ner hur vi ska göra o så, sen ska david vara med oss också. vårat projekt är att samla in pengar på fattiga barn i afrika genom unicef :) väldigt bra tycker jag! menmen, nu ska jag chilla lite, fixa lite saker, packa danskläderna o möta olivia. skriver kanske ikväll. love


Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Underbart projekt!



Johanna heter jag och jobbar med webben på UNICEF, vi har precis startat närverket: Bloggare för varenda unge.Skulle vara jättekul om du ville gå med! Kika gärna in på sidan: Bloggare för varenda unge: (http://www.unicef.se/stod-oss/bloggare-for-varenda-unge)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0