Kuuuligt

Heeellu :) hur mår ni efter helgen? jag är fett trött.. men annars är det lugnt. igår var jag ute med massa vänner. va först på nivå med emma, sofia och deras killkompisar. vi satt där ett tag, chilla, drack. sen åkte vi vidare till stan där vi gick till klubben gaudi. men när vi kom dit så var det inte så mycket folk där så vi drog vidare till spotlight ist. där mötte vi linda, tefo, kuddz, chantal, sam och massa fler. vi hade skit kul :) vi dansa hela natten, tog massa bilder, drack! hur kul som helst. gick när dom stängde typ. idag har jag och pappa varit och röstat. det va första gången för mig jag fattade inget först men det va lätt. röstade på socialdemokraterna :) så hoppas att det blir dom som vinner! nu ska jag äta mat, potatisbullar. sen ska jag plugga till franskan imorgon och ba chilla. imorgo när der min bday, glöm inte :D puss på er! love



















Kommentarer
Postat av: Chanti

CUTE-NESS!!!!!!

<3 IT :D

2010-09-19 @ 21:00:31
Postat av: Chanti

CUTE-NESS!!!!!

<3 IT :D

2010-09-19 @ 21:05:24
Postat av: martina

hihi :D <3 me 2

2010-09-19 @ 21:10:48
URL: http://lifebymartina.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0