Längtar till studenten!

Heeey friends! whats good? jag mår bra förutom att jag har varit lite deppig idag pga av en jobbig grej jag går o tänker på hela tiden, så har varit lite ledsen i skolan. men fick bra stöd, tack så mycket! dagen slutade iaf bra, vi fixade allt till studenten, vi hade annat igår men hittade bättre saker idag så nu har vi lokal och flak och det blev jätte bra priser. vi får gratis dricka hela kvällen, limousiner till alla i klassen som vi ska åka runt med i stan och dricka champange och ta massa kort :D sen får vi djs, fotograf och allt sånt! allt är sååå perfekt! jag är med i studentgruppen i klassen vi är 5 stycken. så det är skönt, vi får fixa allting o bestämma dj o så. kommer bli en riktigt skön dj ;D u know me! men iaf, längtar sjukt mycket kommer bli så fucking kul! efter skolan så åkte jag till farsta och hämtade min älskade mobil sen åkte jag hem. ska vara hemma ensam hela helgen så det blir najs :) ikväll ska jag och olivia till hennes killkompis födelsedagsfest i farsta, blir nog kul. och juste dansen igår, ojojoj, finns inte ord för hur kul det va. läraren va skit skön, fanta heter hon, kommer från afrika men kommer inte ihåg vilket land. men hon va helt sprallig och jätte bra lärare, men lärde sig jätte mycket och jobbade på hela tiden. det va sååå underbart kul :D oooooooooooh africa, coooooouuupe decale! kände igen jätte många steg och låtar. ni skulle sett speglarna efter ett tag, men såg inte sig själv för dom va heeelt dimmiga. sköönaste :p o lokalen va jätte mysig, med afrikansk inredning. i love it! men nu ska jag laga nånting att äta sen fixa inför kvällen. ha det bäst! love



Kommentarer
Postat av: sara

vilket bolag har ni bokat lokal ifrån och vilken lokal ere:)?

2010-09-03 @ 20:55:27
Postat av: martina

studentexperten.se

kommer inte ihåg vad den hette, nånting med bröder :)

2010-09-03 @ 21:03:23
URL: http://lifebymartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0